Presentation of Jordi Xandri

[Text in Catalan]: En aquest número de la revista tinc el plaer de presentar com a convidat el nostre col·lega Jordi Xandri, que és una persona d’interessos molt polièdrics amb qui he compartit diverses activitats relacionades amb la salut mental.

Jordi Xandri és metge, ginecòleg i referent en ITS. Llicenciat en Filosofia i psicoanalista, també cultiva el vessant de la pràctica poètica, com ell mateix diu a l’article. Ha publicat diferents obres: La nit encesa (1995), Editorial Empúries; Quadern d’Armenia — diàlegs diatònics— (2014), Sd.Edicions, amb pròleg de Miguel Morey i Cementiri secret (2016), Sd. Edicions, amb pròleg de Carles Duarte i epíleg de Roser Armengol.

Jordi Xandri també s’ha preocupat de l’ètica en la pràctica mèdica i les seves implicacions socials i culturals. Forma part del Comitè d’Ètica Assistencial de l’ICS (CEA) i té publicacions i presentacions en congressos.

També ha participat com a autor en el llibre Bioética: la toma de decisions (2011), Margarita Boladeras (ed.) Octubre, amb l’article «La ética en la primaria: la habitación de invitados», on a partir de la novel·la La habitación de invitados fa una reflexió sobre l’ètica en l’atenció primària.

Oriol Martí
leave a comment

Download presentation text (text in Catalan)

Read presentation text (text in Catalan) at Issue 44 :: July 2020 already in your bookstore, request a copy here and we will send it to you

Request copies (paper edition 90 pages bound (text in Spanish or Catalan))

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *